Oktober in foto's

Tuesday, November 17, 2015 3 Comments

Ja hoor jongens hier ben ik maar weer eens. Ik wil u niet onthouden wat ik in oktober allemaal voor bijsters interessants deed dus kijkt u even mee?

In oktober, …

» genoot ik van Oscar & The Wolf in het Sportpaleis thanks to mijn awesome studentenjob. Kiekeboebelen!


» koffieklatshke ik weer maar eens - met koffie en nadien huisgemaakte ijsthee - & kwam ik deze mooie wol tegen bij, jawel, Zeeman! Ik nam hem nog niet mee, maar ben wel fan van de bordeauxrode met stipjes. En u?


» ging ik naar Pop-Up Class voor een lezing van comedian Alex Agnew & Jozefien Daelemans van Charlie Magazine. Super leerrijk, en wat een mooie zaal!


» zette ik Lena op de kiek voor #FOTA15. Ze heeft de wedstrijd niet gewonnen, maar voor mij sprong ze er alleszins wel uit! Sympathieke dame met een keileuke blog. Dikke proficiat om het zo ver te schoppen! & werkte ik mee aan de PIDMAG van Stampmedia over het uitgaansleven. Daarvoor interviewde en fotografeerde ik deze knappe griet! Binnenkort verschijnt het magazine ook online, dus hou de website in de gaten.


» kocht ik nieuwe boeken in de hoop van mijn leesdip af te komen, maar het mocht niet baten. Ondertussen is Saga al gelezen (hiphoi, topverhaal!) maar Miss Peregrine ligt nog steeds te wachten op mijn nachtkastje... & brak mijn oma haar schouder. Ik stuurde haar dit mooie kaartje om haar veel beterschap te wensen (ze krijgt bijna nooit meer echte post, dus dit was een fijne verrassing in haar brievenbus.


» verkleedde ik me als griezelzusje samen met mijn zus (och gij) om te gaan spoken op de lagere school waar mijn nicht lesgeeft. Super plezant! En joepie, verkleden!



» kreeg ik keiveel toffe reacties op mijn online vriendenboekje. Seriously, dat was zó plezant om te lezen! Merci allemaal!

» werd ik nog meer verliefd op klein Mushuke (en op mijn lief).


» maakte ik een lappendekentje waar ik (& de poesjes, & mijn lief) nog altijd heel blij mee ben(/zijn)!


» ging ik met het lief een weekendje naar Leuven. Jippiejajee voor mooie oktoberdagen vol terraskes, gelach en lekker eten.


» sprak ik af met mijn leuke vriendjes voor een heerlijke brunch en maakte ik nadien mijn vriendinnetje op met een blinddoek op mijn oog. Experimentele look, nee? We namen een hilarisch filmpje op samen. (Misschien is het grappiger voor ons dan voor u, haha) Check zeker haar YouTube-kanaal even als u ook zo houdt van make-up, she's the best!



» kan ik jullie deze GIF écht niet onthouden. Die Mushu blijft precies zo schattig?! Ah en trouwens, ik mocht in de rubriek The Cats Behind The Blog op Pixel Tasha's blog figureren met onze katten. Hihi!


» zag ik veeuuul films (ahja, want Marty McFly kwam aan in de toekomst!) en las ik niet veel boeken (ah nee, want ik zat/zit in een kleine leesdip. No worries, dat komt wel terug in orde).

movies/series
» 1 The Walking Dead (S1 - S5) - ★★★★
» 2 The 100 (season 1) - ★★★★
» 3 Back To The Future Part I - ★★★★
» 4 Back To The Future Part II - ★★★
» 5 Back To The Future Part III - ★★★
» 6 This is The End - ★★★★★
» 7 Sex & The City 2 - ★★★★
» 8 The Cobbler - ★★★★
books
» 1 Kirikou et la Sorcière - Michel Ocelot - 01/10 - ★★★★★
» 2 Saga, Volume 1 - Brian K. Vaughan - 19/10 - ★★★★

p.s. Voor meer peeks uit mijn dagelijks leven, kan u me altijd volgen op instagram @bijgebrekaanbeter.

Binnenkort ben ik er weer met meer fijns!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer