Online vriendenboekje

Sunday, October 11, 2015 16 Comments

Online vriendenboekje spiegel reflectie

Dames en heren, appelen en peren, hopelijk had u een even fijne zondag als ik. Lekker lang uitslapen, ontbijten met mijn allerliefste en kraakvers - nog warm - brood, lachen met mijn zusje - want zij is de leukste - en pannenkoeken bakken voor mijn petekindje. Volgende week wordt ze alweer zeven jaar. Unbahlievable.

Zoals u leest, deel ik nogal wat persoonlijke informatie op mijn blog. Alleen maar leuk en fijn, maar ik wil u ook wel eens wat beter leren kennen! Op de blog van Prinses op de Kikkererwt kwam ik een online vriendenboekje tegen. Kei tof! Zin om mee te doen? Heel gemakkelijk, beantwoord gewoon deze vragen in een reactie hieronder. Vind ik leuk om te lezen!

» Hoe oud bent ge?
» Waar woont ge?
» Wat doet u in het dagelijks leven?
» Hoe bent u op deze blog terecht gekomen en wat zoekt/vindt ge hier?
» Wat zijn uw hobby’s?
» Wat is uw lievelingskleur, lievelingsdier, lievelingsDisneyfilm, lievelingsboek?
» (en dan de gouwe ouwe…) Wat wilt ge later worden?

Wat het concept online vriendenboekje nog leuker zou maken, is natuurlijk het 'teken hier een zelfportret'-vakje. Bij mij bestond dat zelfportret altijd uit een cirkel met twee bolletjes en een schuine streep. Zo ver reikt mijn tekentalent dus ;-)


Fijne zondagavond!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer