Mona Lena op de kiek

mona-lena
Goeeeeiemiddag! Hoe was uw week? Ik ging veel werken en stuurde voor de verandering nog eens wat sollicitaties door, haha. Ik geef de moed niet op!

Enkele weken geleden vroeg Lena me om foto's van haar te maken voor de tweede uitdaging van de Flair Online Talent Award. De opdracht luidde Take a Walk On the Wild Side en de kandidaten mochten schoenen uitkiezen bij een niet nader genoemde schoenenketen om die te verwerken in hun uitdaging. Lena wilde dus keihard uit haar comfortzone stappen door te poseren voor mijn lens in het Centraal Station van Antwerpen, in de Stadsfeestzaal en midden op de Meir. Dat zorgde nogal eens voor gênante momenten maar was vooral hilaaaarisch! En naarmate de tijd verstreek, merkte ik ook dat Lena zich zichtbaar beter op haar gemak voelde - en zichzelf niet echt iets aantrok van de vreemde blikken die ze kreeg.

Ik geef u hier graag een sfeerimpressie en enkele blooperfoto's mee. Check zeker ook eens Lena's blogpost, want ik maakte heeeel veeeeel foto's die ze verwerkte tot een zalig stop-motionfilmpje.

En, goed nieuws! Lena zit bij de finalisten van de #FOTA15. De wedstrijd winnen zou haar héél blij maken, en geloof me, dit vrolijke meisje verdient het! Stemmen is niet moeilijk, doe het dus gewoon efkes. Merci!

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be

Als voorbijgangers je aanspreken en je je lach niet meer kan inhouden...
foto van mona-lena.be foto van mona-lena.be

foto van mona-lena.be foto van mona-lena.be foto van mona-lena.be

p.s. Wil je ook graag een mooi portret van jezelf? Contacteer me even en dan kijken we samen wat er mogelijk is!

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Haha, hilarisch was het inderdaad :D Bedankt voor al die lieve complimenten, Elisse! (en de leuke foto's uiteraard) xx

    ReplyDelete
  2. Wat een mooi meisje en wat een mooie foto's!

    ReplyDelete
  3. Zo'n mooie en spontane foto's. En die gifkes <3

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top